12 Eylül 2012 Çarşamba

kadir doğulu kimdir hayatı biyografisi resimleri fotoğrafları

kadir doğulu kimdir hayatı biyografisi resimleri fotoğrafları

kadir doğulu resimleri, Kimdir Kaç Yaşında Nereli boyu göz rengi ne nasıl 
pis yedili Bayrampaşalı Güney (Kadir Doğulu) kadir doğulu hakkında
kadir doğulu biyografisi, kadir doğulu hayatı




Doğulu kardeşler Mersin’de ev hanımı bir anne ve işçi emeklisi bir babanın çocukları olarak dünyaya geldi Beş çocuklu ailede bütün çocukların yaşları birbirine yakın olunca aralarında abi kardeş ilişkisinden çok arkadaşlık ilişkisi kuruldu Babalarının çalışmak için ABD’ye gitmesiyle de erken yaşta sorumluluk altına girip çocuk yaşlarda iş hayatına atıldılar Kadir Doğulu, 10 yaşında mahalle esnafının yanına girdi Abisi Kemal Doğulu yaz aylarında bisikletçide, bakkalda iş yaptı: “Tabii zıpırlıklarımız da oldu” diyor Kemal Doğulu
Kemal Doğulu’nun asıl hayali iyi bir kadın kuaförü olmaktı Bu yüzden küçük yaşta annesinden gizli evde kız kardeşinin saçlarını keserek işe başladı 12 yaşına geldiğinde artık Mersin’de kuaför olan kuzeninin yanında çıraklık yapıyordu
Hayatı istediği gibi sürerken amcasının zoruyla İmam Hatip’e kaydoldu Arapça ve Kur’an derslerinde başarılı olamadı Ailesinden gizli Anadolu Lisesi sınavlarına girdi ve bilgisayar bölümünü kazanarak İmam Hatip’ten ayrıldı Lise sonrası Urfa’da Harran Üniversitesi’nde Pazarlama Bölümü’nü kazandı: “Urfa’dan ikinci senem bitmeden ağlayarak döndüm Çok zor şartlar altındaydım Eşyalarımla sokakta kaldım Ev bile vermediler Bunun nedeni sadece öğrenci olmamdı” Ama pes etmedi İstanbul’un yolunu tuttu Kuzeni Zeki Doğulu’nun salonunda çalışmaya başladı

FOTOĞRAFÇILARIN NEFRETİNİ KAZANDIM

Bunu moda dergilerindeki çekimler için saç tasarımı yapmak takip etti: “Saç konusunda mütavazi olamayacağım Herkes benimle çalışmak istiyordu Dergiler sıradaydı Güzel saçlar yapıyordum” Saçlar iyiydi ama bu sefer de piyasadaki makyözler onu tatmin etmedi Paris’te bir kozmetik firmasından bir sürü iyi makyaj malzemesi aldı ve bu işe girişti Zamanla insanlar yaptığı makyajları beğendi Ve sıra fotoğraf çekmeye geldi İlk çektiği fotoğraflar Elle dergisine moda sayfalarında yayınlandı “Bu benim fotoğrafçıların nefretini kazanmama neden oldu Çünkü bu işlerin eğitimini almadım Ama eğitim alanlardan daha çok fotoğraf çektim Bu yüzden ister istemez kıskandılar Hepsine hak veriyorum Fakat bu işler kendini geliştirmeyle alakalı ben de kendimi eğittim” Bütün bunların ardından hepsinin tamamlayıcısı olan imaj danışmanlığı geldi Hande Yener, Seda Sayan, Sıla, Kutsi, Gökhan Özen, Nil Karaibrahimgil, Demet Akalın gibi isimlerin imajlarını baştan aşağıya tasarladı Fotoğraflarını çekti Klip yönetti

UYURKEN BİLE SIKILIYORUM

Kadir Doğulu’nun da ortaokul ve lise yılları çalışarak geçti Özellikle kafe ve bar işletmeciğinden keyif alıyordu 2000’de abisinin yanına gelmek için İstanbul’un yolunu tuttu Önce Beyoğlu Frape’de işe girdi Ardından Refika’da çalıştı Cafe City ve Buz’da garsonluk yaptı Salomanje’de cumartesi pazar günleri mutfakta ekmek pişirip kahvaltıları hazırladı Bir süre sonra bu işe iyice kafayı taktı Biriktirdiği paralarla Barcelona ve Roma’daki kafeleri ve restoranları inceledi Oradaki yemekleri tattı Türkiye dönüşü House Cafe’de işe girdi İki sene işletmecilik yaptı O dönemde abisi aracılığıyla Hande Yener’le tanıştı Kısa bir süre sonra bu tanışıklık aşka dönüştü Hande Yener menajerlik işlerini çalışkan bulduğu Kadir Doğulu’ya teslim etti Zamanla işi büyüttü ve “Tpa” isminde bir şirket kurdu Şimdi Hande Yener’le çalışmaya devam ediyor Bunun dışında bazı isimlere menajerlik hizmeti veriyor Aynı zamanda Harbiye’deki Piyasa isimli gece kulübünü işletiyor Yazın başlayacağı dizi için oyunculuk kurslarına devam ederken bir yandan da Emel Müftüoğlu’yla yakında başlayacağı yemek programının hazırlıklarını yapıyor Okan Üniversitesi Gastronomi Bölümü’nde birinci sınıf derslerine devam ediyor: “Allah bana bir enerji vermiş gerisini koy vermiş Çalışmadığım zamanlar kendimi rahatsız hissediyorum Uyurken bile sıkılırım” diyor

Pis Yedili Kadir Doğulu
Pis 7 li Dizisi kadir doğulu resimleri
Kadir Doğulu resimleri, fotoğrafları






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder