6 Eylül 2012 Perşembe

Suskunlar dizisi filminin konusu hikayesi oyuncuları, resimleri

Suskunlar

Yapım yılı:2012
Yapım şirketi:TIMS Productions
Yönetmen:Çağrı Lostuvalı, Mehmet Çağatay Tosun, Umur Turagay
Senaryo:Pınar Bulut
Yapımcı:Timur Savcı
Türleri:Macera, Dram


Suskunlar dizisi filminin konusu hikayesi nedir
birbirinden başka tutunacak şeyi olmayan 4 küçük çocuğun hikayesi bu. 4 arkadaş. 4 kardeşten öte. Büyümeleri seneler sürecek zannettiler. Ama bazı çocuklar tek bir günde büyür. Basit, masum, tek bir hata yaptılar. Ve çocukluklarına veda ettiler. O günden sonra bir söz verdiler birbirlerine. Sustular. Ve dağıldılar şehrin dört bir yanına.

Ama içlerinden birisi tutmadı sözünü. Seneler sonra biraraya topladı hepsini. Başladığı işi bitirmeleri için...

Şimdi herbiri bambaşka bir adam. Birisi gözükara bir serseri. Birisi başarılı bir kanun adamı. Birisi hiç büyümemiş, kocaman kalpli bir çocuk adam. Birisi de sözü ilk bozan. Şehrin dört bir yanından esen 4 rüzgar gibi çıktılar bir yola. Arkalarında paylaşılamayan bir aşk, önlerinde sorulacak bir hesap, tek silahları ise girdiği her savaştan galip çıkan dostlukları idi.

Onlar senelerce sustu.

Şimdi konuşma vakti...

Suskunlar dizisi filminin konusu hikayesi

Suskunlar dizisi filminin oyuncuları kimleri hangileri isimleri adları hakkında kısa bilgi nedir

Murat YıldırımMurat Yıldırım  (Ecevit)
Doğum Yeri : Konya
Doğum Tarihi : 13 Nisan 1979
Eğitim Durumu : Lisans


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,











Aslı Enver

Aslı Enver  (Ahu)
Doğum Yeri : Yurt Dışı
Doğum Tarihi : 10 Mayıs 1984
Eğitim Durumu : Lisans (Devam Ediyor)











Sarp Akkaya Sarp Akkaya  (Bilal)
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 1980
Eğitim Durumu : Konservatuar







Berk Hakman Berk Hakman
Doğum Yeri : Ankara
Doğum Tarihi : 14 Ağustos 1981
Eğitim Durumu : Lisans






Güven Murat Akpınar


Güven Murat Akpınar  (İbrahim)
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 1988
Eğitim Durumu : Konservatuar




Tugay Mercan  (Zeki)
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi : 1981
Eğitim Durumu : Lisans

Reha Özcan
Doğum Yeri : Antalya
Doğum Tarihi : 5 Temmuz 1965
Eğitim Durumu : Konservatuar

Mehmet Özgür
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi :
Eğitim Durumu :


Murat Garipağaoğlu
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi : 2 Ekim 1969
Eğitim Durumu : Lisans

Pelin Doğru  (Birsen)
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi : 8 Ekim 1983
Eğitim Durumu : Lisans

Fatih Paşalı
Doğum Yeri : İzmir
Doğum Tarihi : 1978
Eğitim Durumu : Lisans

Fırat Albayram
Doğum Yeri : İzmir
Doğum Tarihi : 1986
Eğitim Durumu : Akademi

Mert Asutay
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 15 Ağustos 1968
Eğitim Durumu :
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder