14 Ekim 2012 Pazar

Birsu Demir alemin kralı oben kimdir hayatı biyografisi resimleri fotoğrafları


Doğum Yeri:İstanbul
Doğum Tarihi:14 Mayıs 1999

Birsu Demir || Kimim Ben ?

      Merhaba Ben Birsu Demir, 12 Yaşındayım, İlk okul 7. Sınıfa Gidiyorum. Oyunculuk Eğitimime Beşiktaş Kültür Merkezi(Bkm)'nde Başladım. Daha Sonra Kerem Alışık Ve Burcu kara İle Beraber Bir Tiyatroda Oynadım. Tiyatroya Ve Oyunculuğa 7 Yaşında Başladım. Daha Sonra Bir Demet Tiyatroda Oynadım. Yılmaz Erdoğan ve Demet Akbağın Kızı Ayça Rolündeydim. Genco, Karayılan, Beşinci Boyut, Büyük Buluşma Adlı Dizilerde Oynadım. Sinema Filmi Olarak O.Çocukları Filminde İpek Tuzcuoğlunun Kızı Sue Ellen Rolünü Canlandırdım. En Son Olarak Türkan Dizisinde 10 Bölüm Oynadım. Birçok Kısa Filmlerde Yer Aldım. Şimdi İse Alemin Kralı Adlı Dizide Ailenin Küçük Kızı Olan Oben Kral Rolünü Canlandırmaktayım.


Alemin Kıralı
Genco
Kara Yılan
Beşinci Boyut
Büyük Buluşma
Bir Demet Tiyatro

Birsu Demir



Birsu Demir


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder